Thursday, January 10, 2008

Нигооо

Гурван эр ярьж байна.
- Би нас тогтсон хvvхэнд дуртай. Би нэг юм хэлэхээр тэр чинь намайг нэг юманд сургана.
- Би залуухан хvvхэнд дуртай. Өөрөө залуу юм шиг байж секс зааж өгєхєд зvгээр байдаг юм.
- Харин би бол хөгшин авгайд дуртай.
- Юу, чи чинь галзуурчихаа юу?
- Тэд чинь хамгийн сvvлийн удаа гэж бодоод ёстой л юу чаддагаа vзvvлнэ дээ.

**************************************************************************************

Вагоны тасалгаанд богино юбкатай хvvхний эсрэг талд сууж явсан залуу:
- Та хөлөө хавччихгvй юу, тэгвэл танд ч дулаахан, надад ч амар.

**************************************************************************************

Нэг хvvхэн хамт олонтойгоо зугаалганд явах цагаасаа хоцрох гээд хамаг юмаа цvнхэндээ чихиж орхиод явав. Сандарсандаа хиймэл vсээ ч хийж амжилгvй цvнхэндээ чихчихсэн байжээ. Тэгээд бvх юмаа авч уу гэж шалгахаар гараа цvнх рvvгээ явуулж гэнэ. Хvн ихтэй чихэлдсэн учраас хэцvv байжээ. Арай гэж гараа шургуулаад тэмтэрч гарчээ.
- "За хиймэл vс байна, хиам байна, ондог байна гэж байтал нэг залуу:
- Хатагтай та өмднөөс гараа авахгуй юу.

0 сэтгэгдэл:

Post a Comment

сэтгэгдлээ үлдээнэ үү