Wednesday, August 22, 2007

Мастурбаци

Ойрд шүлэг оруулаагүйн байна, эхийг бийрбэхээс
Б.Галсансүхийн ийм нэгэн шүлэг байна.

Сармагчин бид хоёр л
Сааж чадна
Сайхан хүүхний зураг
Сармагчинд байхгүй ч
Гавал байна
Гар байна
Ганцаардал байна


Галзуу дур байна
Сармагчин бид хоёр л
Сааж чадна
Сармагчинд
Сармагчингийн
Сүрэг байвч
Саах хэрэг гарна
Сармагчин бид хоёр л
Сааж чадна
Ганцаардахад
Гар байна
Гавал байна
Галзуу дур байна
Сармагчин бид хоёр л
Сааж чадна
Хүн сүрэг
Хажууд байвч
Харин саах
Хэрэг гарна.


Б.Галсансүх: Хувь заяатайгаа би...

Хувь заяатайгаа би ... эвлэрэх дургүй нь сайхан
Хуучин бүхнийг дурсах хэрэггүй нь сайхан
Цагийн юм цагтаа гэдэг үг
Цээжнээс минь гардаггүй нь сайхан

Зовлон болоод ганцаардал гэдэг үг
Зөвхөн надад хамаатай байх нь сайхан
Ярихын аргагүй сэтгэлийн хөдлөл
Янз янзын үед илрэх нь сайхан
Хүссэн бүхэн шаналал болж
Хүсээгүй зовлонг надад авчирах нь сайхан
Өнө эртнээс надад зориулж бэлтгэсэн
Өгөөмөр зовлонг жаргал шиг эдлэх нь сайхан
Эдэлж эдэлсэн энэ жаргалаасаа болж
Эрлэгт очоогүй байх нь сайхан.
Харин тэр үед би харамсалгүй
Харамж шан адил зовлонгоо дааж чадах нь сайхан.

3 comments:

  1. xixixix... dajgui l yum

    ReplyDelete
  2. Oh no,bitgii ingej urlag uran saihan gutaasan yum bichldee, muu bichigch bsnaas sain uc=nshigch bsan ni niigemd heregtei.

    ReplyDelete
  3. unetei comment uldeesend tnx!
    bi zohioj bicheegui, nadad tuhain uyedee taalagdsan bolood l end copy paste hiij tavisan...
    bi hund taalagdah gej ene blogiig bichdeggui...

    ReplyDelete

сэтгэгдлээ үлдээнэ үү