Sunday, December 28, 2008

Амьдралын сайхан амт


Амтлахаар амтагддаг шд.. Ямар гэжүү?

Найз нараа тойруулж суулгачаал, идээ будаа бишээ салат ундаа дарсаар дүүрэн ширээг голд нь суусан би чимээд л..
Бүгд миний төлөө гэж цуглаад, надад зориулж дуу дуулаал, надад зориулж бэлэг өгөөд л..
Амьдралын амтыг бичих төдийд нулимс цийлэгнэх гэжийнэ.

Одоо л энэ бичлэгийг хийхгүй бол дараа гэхэд 28 гэдэг өдөр өнгөрцөн байх болно. Уул нь хайртай эжий аав 2 маань ирэх болоогүйм байхдаа гээд намайг л хүлээж суугаа даа. Гялс биччээд тэр 2 дээрээ очиж үнсүүлнээ. Бас л надад зориулж хийсэн хоол, надад зориулсан сэтгэлийн үгс.. Дахиад л нулимс цийлэгнэж байна. Амьдралын амт ийм гоё шд...



Өмнө нь би амьдралын энэ сайхан амтуудыг хайхардаггүй, анзаардаггүй байсын болуу? Яагад гэнэтхэн оойрноос ингэж сонин гайхалтай мэдрэмжүүд төрөөд байгаан болоо..

Амьдралын сайхан амтыг
Амьсгалах тоолондоо мэдэрч
Аз жаргал, сэтгэл догдлол хоёрыг
Америк биш Монголдоо би мэдэрнэ

10 comments:

  1. Torson odriig chin saihan medruulsen bol bidnii huvid boloodoo..........

    ReplyDelete
  2. Төрсөн өдрийн мэнд. Хэд хүрч байна даа. Сайхан сард төрсийн байна шд бөөн баярын давхцаан

    ReplyDelete
  3. bilgee 2uulaa irgeed naiz baij bolohgvi yum uu?

    ReplyDelete
  4. Шинэ жилийн мэндээ эхлээд хүргэчихнээ. Дараа нь Хайпи бёортэ түү юу?

    ReplyDelete
  5. Шинэ оны мэнд хүргэж байна.

    ReplyDelete
  6. Amidraliin amt ni gaihaltai shuu. Torson odor chin saihan bolson. Shine jiliig ch gaihaltai ugtsan bid nar

    ReplyDelete
  7. Бүгдэнд нь баярлалаа.

    Анжигайгийн дээрх аноним хэн бэ? хэхэ

    ReplyDelete
  8. amidral shig sonin amttai yum gej haa bnaa? Goyodoo ch goyo shuu. Hachin uyahan medremj bna. Bilgeegee iim amarhan tsiilelzuuldeg gej yostoi bodsongui shuu he he he. Ene ch bas saihan amt bna

    ReplyDelete
  9. torson odriin mend bi ger bvlteigee baih heregyei bsan bolohoor ochij amjaagvi
    chi boddoo chinii torson odroor bi ymar olon gaihaltai hvmvvs-tai uulzanadaa gej bodoj bsan-iig bidniig tiim saihan hvmvvs hvreelj bna,...
    bid zatai
    g84

    ReplyDelete
  10. Ганзо ойлгож байнаа. зүгээр дээ.

    Сэгсгэр, би чинь тийм л уяхан хүн шүү дээ гэсэн, кк

    ReplyDelete

сэтгэгдлээ үлдээнэ үү